środa, 12 stycznia 2011

Witam kulinarnie

Na pomysł tego bloga wpadłam jakiś czas temu........
Od ponad roku prowadzę kulinarnego fotologa, jednak forma bloga jest zdecydowanie bardziej uporządkowana i ułatwia odnalezienie w krótszym czasie pożądanego przepisu......
Tam znajomi skarżyli się, że muszą przeglądać całe archiwum i po zdjęciach domyślać się jaki jest to przepis.....
Właśnie z tego powodu ta przeprowadzka ;)


Na początku moi fotologowi obserwatorzy mogą czuć znudzenie, ponieważ przepisy będą te same, co na fotologu, ale postaram się jak najszybciej jak tylko to będzie możliwe, przejść do nowych przepisów, których jeszcze nie publikowałam.


Gotowanie, a szczególnie wypieki są ważnym elementem w moim życiu dlatego postanowilam podzielić się z Wami moimi ulubionymi przepisami, sprawdzonymi przepisami, które wielokrotnie wykorzystuję podczas wszelakich imprez, spotkań z przyjaciólmi lub w codziennym zyciu.....
Uwielbiam programy kulinarne, mam też sporą biblioteczkę książek kulinarnych, nie wspomnę o całym kartonie przepisów gazetowych, których nie mam kiedy posegregowac..........a może akurat teraz mi sie to uda......... i wynajdę jakis fajny nowy przepis ...... przestestuję, a później się z Wami podzielę !


Nie będzie oczywiście tylko i wyłącznie samych przepisów. Będą też fotki różnych ciekawych potraw, które gdzieś lub u kogoś próbowałam, a sama jeszcze nie przygotowywałam, ale kto wie.....


Mam nadzieję, że będzie ciekawie i kolorowo, przede wszystkim KULINARNIE , i że każdy odwiedzający znajdzie tu coś dla siebie ;)
Tak więc zaczynamy i życzę smacznego, jeśli ktoś skorzysta z tych przepisow.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz