wtorek, 18 stycznia 2011

TRAFFELS

Ten przepis dostałam od mojej ukochanej siostry, która mieszka daleko ....daleko za oceanem i tam u nich podobno wszyscy tym się zajadają.... ostatnio podczas rozmowy na skype narobila mi smaka i stąd ten przepis u mnie...dla mnie ciut za słodkie ale co tam...raz na jakiś czas można sobie zaszaleć.....

Składniki i przygotowanie:
-Paczka ciasteczek mlecznych (PETTIT) 250gram- rozmiażdżyć, ale nie na miał, tylko aby byly drobne ciasteczka
- 1/2 szklanki wiórków kokosowych
- duża łyżka stołowa kakao!!!!
- puszka mleka skondensowanego SŁODZONEGO!!!
- kilka kropel aromatu migdałowego

Do garnuszka wlać mleko skondensowane, podgrzać do cieplego i wlac pare kropelek migałowego olejku!!! Jak mleczko będzie cieple (ale nie doprowadzać do zagotowania) wsypać ciasteczka, wiorki i wszystko dokładnie wymieszać do klejącej się konsystencji.
Ulepić kuleczki i obtoczyć w wiórkach kokosowych lub udekorować lukrową posypką, jak kto lubi ;)
Kulki układać na blaszkę wyłożoną pergaminem i włożyć do lodówki na 5 godz ...... po tym czasie będą już gotowe do słodkiej konsumpcji.....
Smacznego!!!!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam mleko skondensowane i wszystkie przepisy z jego użyciem z przyjemnością wypróbowuję. Tak będzie i z Twoim. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze drugi blog? :) świetnie! na fotologu musiałam dodawać konkretne Twoje wpisy do ulubionych, bo faktycznie nawigacji nie ma tam żadnej... będę zaglądać :)

    (pstrykizfabryki)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiadają się przepysznie! bardzo lubię wszelkie trufelkowe wariacje :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń